New Terra
The Bushmen, Rod Manning and Les Walsh, alongside new recruit Sam Mehan, put their lives on the line in the most dangerous mine they have ever worked. Gross incompetence with a new bulldozer lands The Blacklighters in hot water with Mark’s wife.