The Good, the Bad and the Overcooked
Lee and Roger attempt to find enough opal to purchase a water saving trommel. The Cheals go into overdrive as they hit a massive pocket of plate sized opal in their open cut mine. Brutal Outback temperatures cripple Cozza with severe heat stroke.