Crazy Stupid Love
Chantel uncovers new information that fuels her suspicions, but her attempt to get clarity from Angenette doesn't go as planned. In the Dominican Republic, Nicole and Alejandro try to put their fight behind them and resolve to tell Lidia the whole truth.