A Thrilla in Manila
A shocking secret about Royal and Angenette's relationship surfaces just as the family heads to the Philippines for their wedding. Meanwhile, in the Dominican Republic, Nicole braces herself for Lidia's reaction when her new boyfriend comes to visit.