Like Sister, Like Brother
Chantel's older brother returns to Atlanta with his foreign bride. The family welcomes her with open arms, but their speedy marriage sparks Chantel's suspicion. She takes her sister-in-law out to learn more. In the Dominican Republic, Nicole is in love.