Yumi Saves Kaz/Rock N Roe/Scowlitis
Yumi saves Kaz from being squashed by a giant donut. Then, Kaz convinces the girls to eat at a discount, all-you-can-eat sushi bar in a roadside shack. Also, Yumi is forced to wear the "Face Brace 3000."