Treasure Map/Kaz vs. Katz/Bad Manager
Ami, Yumi and Kaz engage in a greedy, cutthroat treasure hunt. Then, alone with the girls' cats, Kaz decides to get them out of his hair by putting them outside. Also, Kaz loses the band to a rival manager in a heated game of rock, paper, scissors.