Ami Goes Bad/Robo-Pop/Metal Mental
When Ami buys the drumsticks of her favorite, dearly departed, bad-boy drummer, CrazyStixx, strange things begin to happen. Then, Kaz introduces the girls to his latest invention. Also, Puffy gets booked on tour with Metalbreath.