Models, Moms and Meltdowns
Chantel and Pedro's situation worsens. Anfisa reveals a secret. Jorge hopes a grand gesture will win Anfisa back. Russ and Pao are at odds again. Mohamed learns what Danielle has been up to. Danielle fears the worst in court.