Lies and Goodbyes
Alex and Loren struggle with a decision. Chantel and Pedro reach their breaking point. Danielle realizes a hard truth. Mohamed prepares for trial. Jorge and Anfisa adjust to life without each other. Russ and Pao both get offers.