Happy Wife, Happy Life?
Pao enjoys her Miami life, while Russ struggles in Oklahoma. Danielle tries to move on. Mohamed starts over, but a visitor halts his progress. Jorge reveals a secret to Anfisa. Chantel and Pedro deal with betraying her family.