Twice Bitten, Twice Shy
When Sig's fishing information falls into the wrong hands, he deals his protégé a lesson he won't soon forget. After his crew gets slammed by back-to-back waves, Rick faces a gun-shy deckhand. Sophia contends with a crewman with a badly infected tooth.