Lights Out!
A below-deck brawl puts Sophia "Bob" Nielsen's captaincy to the test on the Seabrooke. A hydro leak on the Summer Bay threatens to send Wild Bill's King Crab season into the red. Rick must make a crucial decision when Jacob's deckmate crosses the line.