Under the Gun
With the clock ticking on the fall season, Sig devises a clever way to simultaneously silence his crew and fish faster. As Wild Bill goes under the knife, he elevates Landon to captain the Summer Bay. After giving Jack fishing intel, Keith smells a rat.