Grace’s Garden
Robert races to safety when a croc called Casper attacks during a feed. Tragedy strikes after urgent repairs begin on the Rainforest Aviary, and Bindi hand-raises a possum joey called Bonnie. Later, baby Grace receives a surprise honor.