Robert’s Great Gator Challenge
History is made at the Australia Zoo when Robert and team attempt the largest alligator capture and relocation. Koala breeding takes a tough turn for Bindi and the Wildlife Hospital, and Terri gives the Sumatran elephants more space to roam.