Bad Boy Bunker
Robert handles an aggressive wombat called Bunker, and it’s moving day for a giant anaconda called Nikki. Terri helps treat hundreds of lorikeets injured by a hailstorm. Later, Robert and Chandler team up to bake a special treat for the Irwin ladies.