Chase X And X Chance
In order to beat the game, the other players must take on Genthru. Tsezgerra offers to distract Genthru for three weeks. While Gon trains hard, Team Tsezgerra leaves the game temporarily to delay Genthru. But there is an unpleasant surprise for them.