Departure X And X Friends
Gon, a 12-year-old boy, receives permission from Mito-san, the woman who raised him, to set out on a journey to take the Hunter exam and become a Hunter like his father was. Gon meets Leorio and Kurapika, who are also trying to become Hunters.