Trap X In The X Hole
Killua grows tired of having Imori shadowing him so he challenges Imori to a fight and quickly dispatches him. Meanwhile, Gon joins Leorio and Kurapika. The three devise a plan for taking Ponzu's tag and track her down to a suspicious-looking cave.