Tell All: No Limits Part 4
Rob and Sophie's fight in the hot tub has the couples asking Sophie for receipts. Alexei shares his struggles with Loren's "mommy makeover," Manuel is criticized for his secrecy, and Sophie and Thais confront Loren about her character.