Jack and the Visa Talk
Rob gives Sophie unsolicited advice. Ashley catches Manuel in a lie about his ex. Emily and Kobe retie the knot in Cameroon. John and Patrick take sides against Thais. Angela grants Michael a truce. Alex says goodbye to his dad.