The Big Bad Heartbreak
Skyla confronts Michael about his intentions. Emily and Kobe reveal big news. It's now or never for Patrick to ask for the blessing. Jasmine nervously awaits the pageant results. Rob's decision catches Sophie off guard. Ashley's family turns on Manuel.