Let Me Ex-plain
Alex and Caroline quickly learn how hard parenthood can be on a relationship. An unexpected DM makes Elodie suspect De'Andre has been cheating. Kenzie loses her patience with Chelsea. Chantel is taken aback when Jenn brings up the "d" word.