Waiting to Ex-hale
Ex Chelsea has an awkward dinner with Matt's girlfriend, Kenzie, and her parents. April feels insulted by husband John but needs to put on her game face in front of ex Roy. Josh, Danielle, Jennifer and Chantel stun friends and family with their secret.