Ex-caping With My Ex
De'Andre goes MIA after Elodie's surgery. A girls' night out with Jenn and Danielle ends in a fight back home. Matt invites Chelsea to help him pick out a ring for Kenzie. Old flames ignite and things heat up when April and Roy end up in the hot tub.