An Eventful Birthday
Zoe organizes a surprise birthday party for Emilia in her garden. While she distracts her, Gigio, the G-Team, Bob, Jo, and Twyla set up the party...and make a real mess! When she sees the party, Emilia is speechless, and it's up to Gigio to save the day.