The Special Evening
It's the "Mother-Daughter Plus Gigio Evening!" Zoe and Gigio will spend the whole evening with Mom, watching TV, and eating cheese popcorn! But at the last moment, Laura discovers she has to work, and Gigio and Zoe concoct a plan to "stop time."