The Treasure Hunt
It's the day of the annual treasure hunt! The kids are split up into teams. Zoe has to deal with Tatum and Gigio's moaning, Jo has to deal with Bob and Twyla's absurd ideas, and Emilia has to deal with their inability to use the map and compass.