We Are who We Can Be... in Another Life
Ri-Man hides from Ronaldo that he's working out. Daniel starts a YouTube channel to share his struggle in bodybuilding, and Lu is surprised when a fitness influencer shares his video. Vinicius, a member of the gym, tries to hit on Carol.