You Didn't Know How to Love Me then... and You Won't Know Now
Carol suggests merging Beth's gym and Espaço Namashte to fight the competition, but no one takes her seriously. Lu is considering a job offer from Fitness World. Beth's former pupil Zé Bob copies her instructing methodology during class.