Traces of Love
After being left at the altar by his fiancée (Sandy), Marco (Fábio Porchat) is tormented by a song that makes him relive bad memories – literally.
After being abandoned at the altar by his fiancée Laura (Sandy), Marco Antonio (Fábio Porchat) is tormented by a song that forces him to go back in time and relive bad memories from the past – literally.