Lion's Heart
When Ivana meets León, she believes he might be the one: he is charismatic, attentive, and gallant... but then she learns he is 4' 5".
When Ivana meets León (Guillermo Francella), she believes he might be the one: he is charismatic, attentive, and gallant... but then she learns that this gentleman is also 4'5". Will their love be greater than the prejudices they must face?