A Beautiful Thing Is Never Perfect
Gabe fears fallout after coming out to Isabel's parents. Yohan fumes over news about Daniele's ex. Rishi's risque pic leaves Jen reeling. Mahmoud's brother throws him a relationship lifeline. Nine days after meeting in person, Kris and Jeymi tie the knot.