The Tongue Has No Bone, but It Cuts Deep
Jen confronts Rishi about his flirty DMs. Kris and Jeymi battle over love and finances. Gabe's plans to marry Isabel are put on hold. Oussama takes Debbie to his hometown. Yohan's surprise birthday doesn't go as planned.