Never Say I Regret, Always Say I Learned
A family fight leaves Gabe and Isabel's wedding in jeopardy. Kris and Jeymi have an explosive reunion. Daniele and Yohan's marriage is on the rocks. Oussama asks Debbie to hear him out. Jen and Rishi's relationship reaches a breaking point.