No Way! Pizza and Antipasti
Rachael Ray's Zucchini PepperNOni Pan Pizza has a secret -- it's not real meat! The crispy pizza packs a lot of flavor, though, thanks to smoked paprika and a drizzle of hot honey. Rachael pairs it with Vegetable Antipasti Salad.