Everyone Loves Food on a Stick!
The secret to Rachael Ray's Japanese-style skewers is the thick, sweet and savory sauce. She makes Chicken Yakitori, White Rice and Green Beans with Tofu and Sesame Sauce for a fast meal that pleases all ages.