"Big Night" Appetite
Skip the fancy Italian restaurant and make a 5-star, three-course meal at home. Rachael Ray prepares Bruschetta with Ricotta and Walnuts, Escarole Salad with Fennel and the starring dish, Beef and Sausage Ragu with Fusilli.