The Family Impala
The 256 has a rusty old 1968 Impala that Brant and Eric believe can be a sleeper on the race track. With the Memphis 10 race approaching fast, they ask James Rowlett to lend a hand and convert this old family car into a bad-to-the-bones turbo.