What a Nightmaro
Team member Dayne Hearn, has a street-legal Camaro collecting dust -- and mouse droppings -- in his garage. It’s going to need more than just a little cleanup. The 256 will need to upgrade the car with fresh parts and tune it up for a street-style track.