Triple F Rated
A Chevy Caprice has the bones to become a flashy and fun donk car, but it's missing something important on the drag strip: speed. Eric Malone, Brant Arnold and James Rowlett scheme to build a donk with a "Triple F" rating: flashy, fun and fast.