Kultaiset vesiputoukset
Paine kasvaa ilman muuttuessa lämpimämmäksi. Zeke joutuu murtumispisteeseen paiskittuaan töitä useiden kuukausien ajan ehtimättä surra parhaan ystävänsä kuolemaa.