Meidät kullataan
Zeken uusi tiimi on löytänyt kultaa, ja siksi myöhästynyt Emily jätetään pois pelistä. Nomen vihaisin ruoppaaja Scott tulee takaisin - miten kauan hänen koppava asenteensa kestää?