Raivurit ja hirviöt
Zeke ottaa riskin uudella kaivinkoneella, jossa käytetään mullistavaa tekniikkaa. Emily ei pidä isänsä rennosta johtamistyylistä ja kyseenalaistaa tämän kapteenin roolin.