Herra Brown on unohtanut ostaa rouva Brownille synttärilahjan, joten Paddington päättää järjestää yllätysjuhlat./Judy ei tykkää viulutunneistaan, joten hän piiloutuu neiti Pottsilta. Paddingon tarttuu haasteeseen. Peitä korvasi!