On Halloween ja Paddington lähtee keppostelemaan Jonathanin ja Judyn kanssa. Herra Curry ei halua osallistua moiseen hölynpölyyn... vai haluaako?/Miksi puut pudottavat lehtensä? Niin ei tapahdu Perussa. Paddington tutustuu syksyyn.