Paddington tapaa Mateon koiran Luckyn ja yrittää opettaa sille temppuja. Lucky vain käyttäytyyy huonosti. Puutarhakadulla on ihana päivä!/Paddington jakaa ystävänpäiväkortit kaikille ystävilleen.