Aivot jumissa
Salaperäinen olento sieppaa Batmanin, Mr. Terrificin, Luthorin ja kaksi muuta universumin nerokkainta roistoa laittaakseen heidät kokeeseen, joka selvittää kuka heistä on fiksuin.