Superman
Kryptonin tuomitulla planeetalla asuvat vanhemmat laukaisevat poikaansa mukanaan kantavan avaruusaluksen kohti Maata, jossa poika kasvaa Clark Kentiksi, ystävälliseksi Daily Planetin reportteriksi.